
xa0xa0 دنيا محل انعكاس است.اگر خشم ابراز كنيم خشم به ما بر مي گردد.اگر عشق بدهيم عشق به ما برمي گردد.عشق نبايد خواسته اي داشته باشد زيرا بال هايش را از دست مي دهد و نمي تواند پرواز كند.در زمين ريشه مي كند و زميني مي شود آنگاه به شهوت بدل مي شود و فلاكت و رنج عظيمي به بار مي آورد. عشق نبايد مشروط باشد.نبايد از عشق هيچ انتظاري داشت.عشق را بايد فقط بخاطر خودش پذيرفت نه بخاطر پاداش يا نتيجه.اگر انگيزه اي در عشق باشد نمي تواند آسماني شود. انگيزه عشق را محدود به خود مي كند و فضاي آن را در اختيار مي گي...
ادامه مطلب