ترس

خرید بک لینک

وقتی میگویم «از مرگ میترسم»، آیا به راستی از چیزی ناشناخته که مرگ است، میترسم و یا از این میترسم که چیزی را که میشناسم از دست بدهم؟

ترس من از مرگ نیست؛ بلکه از این است که پیوستگیام را با شناختهها از دست بدهم. ترس من همیشه در ارتباط با شناختههاست؛ نه ناشناختهها.

"اولین و آخرین رهایی"
جیدو کریشنامورتی

کانال ما

https://t.me/Khodshenasivo

خودشناسی...

ما را در سایت خودشناسی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 88 تاريخ: دوشنبه 4 فروردين 1399 ساعت: 1:35

صفحه بندی