خودشناسی

متن مرتبط با «ترسم» در سایت خودشناسی نوشته شده است

چرا من همیشه از نظر دیگران می ترسم ؟

  • نیلوبلاگ

    چرا من همیشه از نظر دیگران می ترسم ؟زیرا تو نیستی ، زیرا تو هنوز نیستی. تو چیزی جز کپه ای انباشته از نظرات دیگران نیستی. تو کیستی ؟ کسی می گوید تو زیبایی ، پس زیبایی. و کسی می گوید تو زشتی ، پس تو زشتی. کسی می گوید تو شگفت انگیزی ، پس شگفت انگیزی. و کسی دیگر می گوید من تا کنون انسانی چنین هرزه ندیده ام ، پس تو هرزه ای. و مردم به حرف زدن ادامه میدهند ، و تو تمام اینها را جمع می کنی. و این تصویر توس...

    ادامه مطلب