نکتهای زیباست که باید درک شود.

خرید بک لینک
نکتهای زیباست که باید درک شود.

کسی به شما توهینی میکند؛ این اهانت معنایی ندارد مگر این که تو خود آن را بپذیری. تا زمانی که آن را به خود نگیری بیمعناست، یک همهمه است، با تو کاری ندارد.
پس در واقع هیچ کس نمیتواند به تو توهینی کند مگر این که خودت آن را بپذیری، مگر این که خودت با آن
همراهی کنی. بنابراین هر زمان که به تو توهینی شود یا احساس کنی که مورد اهانت واقع شده ای، این مربوط به توست، مسئولیتش با خود توست. نگو که شخص دیگری به تو توهین کرده، تو چرا آن را قبول کرده ای؟ کسی تو را مجبور به پذیرش آن نکرده است.
این آزادی دیگریست که بخواهد توهین کند، این که تو آن را قبول کنی یا نه هم آزادی توست. با خود توست اگر اهانتی را قبول کنی. آن وقت نگو دیگری به من توهین کرده، خیلی ساده بگو من آن را پذیرفتم. خیلی ساده بگو من آگاه نبودم و در ناآگاهی آن را پذیرفتم وبعد آشفته شدم. تنها چیزی را بپذیر که به آن نیاز داری، تنها چیزی را بپذیر که تو را تغذیه میکند.

به کانال ما در تلگرام بپيونديد
https://telegram.me/khodshenasivo
@khodshenasivo

خودشناسی...

ما را در سایت خودشناسی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 91 تاريخ: سه شنبه 23 آذر 1395 ساعت: 5:32

صفحه بندی