طبیعت بخشی از زندگی ماست .ما همه از یک دانه ، از کره زمین رشد کرده ایم و ما همه بخشی از آنیم. ولی ما به سرعت این نکته را فراموش میکنیم که ما نیز مثل سایر موجوداتیم.
چه احساسی نسبت به درخت دارید. به آن نگاه کنید زیبایی آن را لمس کنید به صداهایی که از آن درخت به گوش میرسد با دقت گوش فرادهید.
نسبت به حضور یک گیاه، یک علف کوچک، آن پیچکی که از دیوار بالا آمده وبه سایه روشن روی برگهایش آگاه باشید.
میبایست به تمامی این حالات آگاه بود و بتوان با طبیعت اطرافمان در ارتباط بود.
شما ممکن است که در یک شهر زندگی کنید ولی در هرصورت در همانجا هم درختانی در اطراف یافت میشود. یا گلی در میان انبوهی علف. با این حال باز به آنها خوب بنگرید به این درک برسید که شما نیز بخشی از همین طبیعت هستید، بخشی از همین چیزهای زنده.
چنانچه شما به طبیعت آسیبی برسانید، در حقیقت به خودتان آسیب رسانده اید.
جیدو کریشنامورتی - نامههایی به مدارس
به کانال ما در تلگرام بپيونديد
https://telegram.me/khodshenasivo
@khodshenasivo
ما را در سایت خودشناسی دنبال میکنید
برچسب: آسیب رساندن به انگلیسی,آسيب رساندن به خود,آسیب رساندن به بدن در قرآن, نویسنده: بازدید: 112