چگونه_با_کودک_درون_صحبت_کنیم

خرید بک لینک
چگونه_با_کودک_درون_صحبت_کنیم

شیوه ی نوشتن برای ارتباط با كودك درون:

وقتی ما با دستی كه بر آن تسلط نداريم.
( يعنی برای راست دستها نوشتن با دست چپ و برای چپ دستها نوشتن با دست راست) در اين حال مستقيما"به كنشهای مغز راست دسترسی پيدا می كنيم.
نوشتن با دستی كه به آن تسلط نداريم ، باعث می شود مستقيم تر و شديد تر احساسهای درونيمان بيان و عيان شود و همين طور به سطوح ژرف تر غرايز و حافظه ی عاطفی كه برای شفای كودك درون حياتی است دست پيدا كنيم.
اما نوشتن با دستب كه به اون مسلطيم ، حرفهاي والدی رو كه درون ماست و پر از استدلالها و دلايل عقليه به گوشمون می رسونه. شايد يكی ديگه از توجيهاتش اينه كه كج و معوج بودن و عدم كنترلی كه به هنگام نوشتن با دستی كه به اون تسلط نداريم تجربه می كنيم، عملا" ما رو در حال و هوای كودك قرار می ده. حتی افرادی كه تحصيل كرده هستند وقتی با دستی كه به اون تسلط ندارند شروع به نوشتن می كنند؛ احساس می كنند دارند به تجربه ی دوران كودكيشون بر مي گردند. حتي املا و دستورشون شبيه يك كودك ميشه.

اغلب ما دستی رو كه بهش تسلط نداريم عقب مونده مي دونيم!
درسته!
اون دست هيچ تمرين و آموزشی نداشته اما همين دست به اصطلاح عقب مونده می تونه ما رو به سوی كودك درونمون راهنمايی كنه!
می تونیم به حرفهای دلش,گوش بدهیم...
پس بزارین درد دل کنه و هرچه دوست داره بگه...

به کانال ما در تلگرام بپيونديد
https://telegram.me/khodshenasivo
@khodshenasivo

خودشناسی...

ما را در سایت خودشناسی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 103 تاريخ: پنجشنبه 25 آذر 1395 ساعت: 17:55

صفحه بندی