انسان زماني توانمند است كه با هستي باشد. به هستي بپيوند تا قدرتي نامحدود بيابد. هركس ممكن است كه گاهي زندگي را كاملا پوچ بيابد و در آن هيچ معنا و مقصودي نبيند. او به اين دليل به زندگي ادامه مي دهد كه از اقدام به خودكشي و مرگ مي ترسد و پيش خود فكر مي كند كه بهتر است سختي هاي امروز را به اميد فردايي بهتر تحمل كند. اما او با اين كار از هستي مي گسلد و همه مشكل در اينجاست. دين صرفا بمعناي پيوند دوباره با هستي است. آنگاه چنان توانمند مي شوي كه قدرت از سر و رويت مي بارد. حتي مي تواني آنرا به ديگران ببخشي، زيرا منبع آن پايان ناپذير است. در حقيقت تو هرقدر بيشتر به ديگران ببخشي، سرشارتر مي شوي.به کانال ما در تلگرام بپيونديد
https://telegram.me/khodshenasivo
@khodshenasivo
خودشناسی...
ما را در سایت خودشناسی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 115 تاريخ: پنجشنبه 2 دی 1395 ساعت: 3:05